Jak przybrać na wadze?

In Najczęstsze pytania (FAQ) by Ewa BulczakLeave a Comment

Przybierając na wadze niezmiernie ważne jest by budować masę mięśniową, a nie tkankę tłuszczową dlatego poleca się dietę wysokobiałkową. Dietę opartą o produkty dostarczające białko pełnowartościowe takie jak chude mięso, ryby i sery, warzywa i owoce. Białko musi pochodzić z produktów niskotłuszczowych (jogurtów, maślanki, kefiru o zawartości 1-2% tł., twarogów), chudych mięs i ryb duszonych, gotowanych czy pieczonych techniką beztłuszczową na grillu lub w folii. Pamiętać trzeba o węglowodanach, które są głównym paliwem dla naszego mózgu, czerwonych krwinek i wszystkich komórek organizmu. Bardzo ważne jest spożywanie warzyw i owoców, które dostarczają witaminy i składniki mineralne.
powinno się spożywać regularne posiłki w odstępach czasu 3-4 godziny. Żywienie powinno opierać się o 5-6 dobrze zbilansowane posiłki.
Jednocześnie należy budować masę mięśniową poprzez trening siłowy nakierowany na budowę mięśni. 2-3 razy w tygodniu dla ćwiczeń siłowych oraz urozmaicona dieta zawierająca odpowiednią wartość energii pochodzącej z białka, węglowodanów i tłuszczy oraz witamin powinna pozwolić na osiągnięcie szczupłej ale ładnie wyrzeźbionej sylwetki.

Dodaj komentarz